در مورخه94/09/26با سه نفر از دوستان تصمیم به صعود زمستانی قله شاهوار گرفتیم و شب مانی در قله

صبح پنجشنبه در ساعت06:00صبح با یه ماشین سواری به همراه سه نفر از دوستان گنبد را به سمت شاهرود ترک کردیم

هوا صاف و افتاب زیبایی جلوه قشنگی را به طبیعت میداد

در ساعت 09:45به شهر بسطام رسیدیم و بعد از کمی استراحت و خرید کمی تنقلات به سمت روستای تاش روانه شدیم

ساعت 10:30وارد روستای تاش شدیم و بعد از پارک کردن ماشین و اماده شدن برای صعود

مسیر صعود از دره پیرمیشی انتخاب شدوبعد از یه نیم ساعت به دوراهی رسیدیم واز انجا با کامیون های که به سمت معدن میرفتند سوار شده و به سمت دره پیر میشی رفتیم برنامه در ساعت 11:00استارت خورد واز همان ابتدا با برف کوبی سنگینی مواجه شدیم

بعد از کمی برف کوبی سنگین استراحت کرده وبه راه خود ادامه دادیم در ساعت14:00به جای که باید دست به سنگ میشد رسیدیم هوا کم کم داشت سرد میشد اما همچنان اراده ما قوی بود برای رسیدن به قله

نمای از نیم هلال ماه در روی قله شاهوار

نمای از خط الراس کهکشان و قله گاوکشان در ان دوردست

در ساعت 17:10به جای رسیدیم که باید چادر میزدیم چون تا قله فاصله خیلی کمی داشتیم حداقل یه ربع فاصله داشتیم و چون هوا خیلی سرد و زدن چادر روی قله کمی سخت به نظر می رسید با نظر بچه ها زیر قله چادر زدیم وسریعا به داخل کیسه خوابمان رفتیم وبه استراحت پرداختیم

شب بسیار سرد و سوز ناکی بود به طوری که دمای هوا به منفی30درجه میرسید

صبح در ساعت06:00از کسیه خواب بیرون اومده اما همچنان هوا سرد وباد خنکی میوزید

من و همنورد خوبم اقای محمد قجری

اقای رضا صفری و عیسی ابسار

بعد از صرف صبحانه در ساعت 08:30با بستن کوله ها و جمع کردن چادر ها به طرف پایین سرازیر شدیم مسیر برگشت هم از همان مسیر رفت بود.

در ساعت13:00به ابتدای دره پیر میشی رسیدیم و پس از یه ساعت پیاده روی تا روستای تاش در ساعت14:30 پس از گرم کردن ماشین به طرف گنبد حرکت کردیم